1 Juni 2013

Ska väll börja med att välkomna Juni. Kan inte fatta att första riktiga sommar månaden redan är här, så tagggaad!
 
Bloggade inte igår då jag var upptagen med att leva livet. Hade en jättebra fredag. För det första var jag ledig och för det andra spenderades dagen med Jennifer. Runt 12 tog jag tåget in mot stan och Jennifer hoppade på efter en station då hon gick i skolan till 12 :) Vi drog till TC där jag skulle köpa en present till min syrra som tar studenten på onsdag, asså shit!! ♥ Vi gick runt i någon timme innan vi käka lunch på tacobar. När vi ätit klart gick vi runt i ganska många affärer men hittade inget innan vi gick till hötorget. Vi köpte jordgubbar och körsbär (biggaråer) och drog sedan hemmåt. Vi stannade på vägen och köpte choklad och åkte sen hem till Jennifer. Igår var det så sjukt varmt så jag hade shorts och linne.. Hehe nej men vi smälte chokladen och satte oss ute och åt den tillsammans med jordgubbarna och det andra :) Sen kom hennes mamma ut med ett fruktfat också snällt :)
Jag drog hem och åt middag ett tag och sedan tillbaka till Jennifer där vi mest var ute och åkte skateboard. HAHA jag lyckades fånga på video när Jennifer ramla också...
Pappa kom och hämtade mig vid tolv och då var det typ race på motorvägen så vi stannade för att kolla. Vi han inte se innan alla började springa, vet inte varför hehe så vi drog hem istället. 
 
Idag har jag varit i Farsta Centrum med Jessika och Filip :) Vi fikade på Espresso House och kollade i affärer. Hittade inget den här gången heller.. Invigde min långklänning idag vilket inte var så smart då det regnade. Vi sprang i spöregnet och efter det var min klänning helt blöt. Hade mysigt iallafall och fick med mig en påse godis och chips innan vi åkte hem. Nu ska jag kolla på en film med syrran. PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0