11 Juni

Hola på er! Idag har jag somsagt shoppat hela dagen i New York. Det har varit sol och fint hela dagen förutom en gång då det kom en liten regnskur. Idag har jag, mamma och Louise tillbringat 4 timmar inne på Victoria's Secret, jävligt najs! Var flera våningar fullt utav underkläder, bikinis, träningskläder, smink, parfymer and so on. Jag shoppade verkligen en hel del, shoppade faktiskt för 1000:-! ← ME GUSTA Efter var vi alldeles slut i benen och tog en lunch på Speedy's och jag tog en ceasarsallad. Sen gick vi vidare till Macy's, men där var det inte alls kul! Så vi gick därifrån ganska snabbt och shoppade lite på fifth avenue, och Louise köpte en dricka på Starbucks.
 
Innan vi kom hem tog mamma lite outfit bilder på mig, bara för er älsklingar! Sedan dess har jag bara chillat och ätit Skittles som jag fastnat helt för under resan. Under två dagar har jag köpt tre packet, heheh!
Nu ska vi alldeles strax gå ut och äta på någon resturang, mysmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0