11/6 - 13

Hej på er, jag har precis kommit hem från en dag i stan. Eftersom jag får sommarlov imorgon skulle vi idag göra något kul med klassen. Så imorse skulle jag ha tagit ett tåg med alla andra som skulle ta oss in till Tekniska Museet... Men självklart råkade jag försova mig. Vaknade liksom när tåget skulle gå + att jag måste ta en buss till tåget också. Blev så jävla arg på mig själv att jag alltid ska komma försent till utflykter hehe. Förra gången vi skulle på musseum med klassen var min buss sen. Jaja jag hittade tillslut och när jag kom fram var det typ som TomTit. Var helt ok där faktiskt men jag hann bara vara där inne i typ en halvtimme innan vi gick ut. Ute åt vi lite lunch. Mackor och festis typ. Sen lekte vi lite lekar med den andra klassen innan vi gick hem. Var roligare änn vad jag trodde men dagen känndes lite onödig då den var så kort. Restiden var ju nästan längst. Aja är hemma nu iallafall och ska se om solen kan kika fram en stund så jag kan sola.
 
Imorgon är det skolavslutning! :D Så ikväll blire att fixa/förbereda lite kläder osv. Sen på kvällen ska vi grilla med klasssen MYS! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0