16/6 - 13

Hej, min dag har för det mesta spenderats hemma. Har inte gjort något speciellt mest varit deppig för att jag inte har haft något att göra. Hjälpte pappa lite när han tvättade taket på våran altan :) Bilden är när jag står högt uppe på taket, min min var ju väldigt vacker :P Hehe det där lät bara mobbat aja.. Började kolla på en film med syrran  men den var dålig så vi gav upp. 
Runt 16:30 drog jag och mamma iväg en snabbis till port73. Hittade ett nagellack som jag köpte och sen köpte vi även chips och beasås till kvällen. Vi åt grillat och det är klart man vill ha bearnaisesås!
Har nyss ätit klart och ska fixa minst två inlägg till bloggen nu så vi hörs strax.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg outfit! Förresten har du en syster såg en tjej som liknade dig:)

2013-06-19 @ 00:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0