2 Juni 2013

Vilken kanondag det har varit, bästa söndagen på länge!
 
Började dagen med att få farmor och Sören över på besök runt 13. Det är inget specillt som har hänt utan vi ville bara träffas. Vi satte oss på altanen och fika med jordgubbar, glass och kakor. Det blev för varmt så jag gick in och det var då jag upptäckte att jag hade fått ett sms av Fanny. Hon undra om jag ville dra ner till Raman tillsammans med hon, Anna och Gabi. Varför inte tänkte jag. 
Så mötte upp de 10 minuter senare så cyklade vi ner. Timmarna på klippan var helt grymma, frös inte alls! Vi bada sola, lyssna på musik, tog foton med Gabis systemkamera, käka gott osv osv. Var en otrolig dag, och tror fan att jag fick lite färg! Wihoo! 
Vi drog hem vid halv 18 och chillade bara lite hemma hos mig. De stack för nästan 40 minuter sen och sen dess har jag käkat en underbar middag i solen ute på altanen ← ÅÅH SOMMAAARRRRR! Nu ikväll ska jag plugga lite matte, och tagga till min tredje sista dag i skolan! :OO 
PUSS  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0