+ Bästa med att komma hem

 
Speciellt en dag som denna då man varit förskyld och hostat hela dagen.
I skolan hade jag muntlig SO redovisning, sen har jag pluggat svenska, haft lunch och spelat lite basket på rasten. Nu är jag hemma och är glad samtidigt som jag är trött! Imorgon är det min sista dag i skolan i 8:an, och jag är fett taggad! Jag och mina tjejer har trots vädret bestämt att imorgon ska vi alla ha shorts. Sen så ska jag plugga klart med allt nu, så jag imorgon istället för att plugga kan umgås med mina underbara amigos. Efter skolan ska jag Felicia, Aji, Elenore, Moa och Andjela åka någonstans och fira att det typ är sommarlov. Om det är fint väder ska jag köpa glass! Wihoo, livet är bra nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0