Cozy time ★

Tycker att ni fått lite ont om matbilder (höhö) på sistonde så här bjuder jag på en bild jag tog precis! Min kväll ska bara spenderats hemma, känner mig lite mörbultad efter en vecka med Vårrus och två eftermiddagar med Sthlm Marathon. Egentligen var planerna tidigare ikväll att jag skulle gå på bio tillsammans med Isabelle, Anna & Fanny men jag pallade liksom inte. Sååå, det blir en hemmakväll framför tv med jordgubbar, chips och annat! 
 
Hoppas ni läsare har en finfin lördagskväll! Måste också bara säga förlåt för bådas uppdatering nu under säkert några veckor. Det är inte så att jag tappat suget för det har jag verkligen inte! Utan jag har bara varit så himla himla stressad över skolan och annat, inte minst USA! Så där har ni en liten förklaring... Aja vi hörs, puss babes! ★ ★ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0