Grönalund ★

Jag har inte hunnit blogga de senaste dagarna då jag har tagit vara på sommarlovet men i måndags var jag på Grönalund.
 
Min kompis Linnea (inte Linnea här på bloggen) messade mig på söndag kväll och frågade om jag ville hänga med till grönan på måndagen. Självklart ville jag det så i måndags gick jag upp hyffsat tidigt och åkte in mot stan. Mötte upp Linnea och hennes kompis som jag aldrig träffat i Slussen och vi tog båten vidare till Djurgården. Var sjukt länge sen jag gjorde något med Linnea så det blev som en liten reunion :) Kom in på Grönan runt 13 och började med popexpressen. Åhhh älskar verkligen att vara på Grönan, är en speciell kännsla typ.. Hade riktigt roligt och vi åkte en massa attraktioner hela dagen. Åt natchos till lunch och sen åkte vi ännu mer. Haha omg eftersom vi var tre så blev det lite jobbigt ibland när man mpste åka själ men det gick bra alla gånger utom en. Vi skulle åka Insane och jag satt ensam på ena sidan. Och om det är ojämn vikt så lutar hela skiten så jag låg på rygg och dem med ansiktet ner hela vägen + att vi snurrade skitmycket.. Asså det vardet läskigaste jag gjort på länge, Insane brukar inte vara så läskig men det var ju kul samtidigt :) Kan inte skriva allt här då inlägget kommer bli för långt men det hände en massa roliga saker. Åt middag där också och vi drog hem när de stänge 22. 
Var en toppendag som spenderades med underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0