Helgen

Jag har som de flesta andra haft en välbehövlig långhelg. Det står redan längre ner på bloggen vad jag har gjort de första dagarna. I torsdags och fredags passade jag på att umgås med Linnea och har somsagt sovit där och badat mm. Kommer sakna henne grymt mycket! ♡ 
I lördags slappade jag på förmiddagen och runt 14 åkte jag hem till Jennifer där vi mest snackade gick och köpte glass osv. Drog hem och åt middag och sen stannade jag hemma med mamma och pappa och kollade på film. Kommer ett filmtips med filmen vi såg strax :)
Idag har jag som igår mest slappat hemma. Hade tänkt att dra till centrum rätt tidigt med Jessika men det spöregnade, åskade och blixtrade så vi sköt upp det i några timmar. Kom tillslut iväg iallafall. Jessika kollade på klänningar och vi åt glass, hehe. Vi drog hem vid 17 då alla affärer stängde. Sen jag kom hem har jag bara spelat nått spel på datan och hjälp att montera upp Julias nya TV. Eller hjäpt och hjälp...mest varit ivägen :P Har ätit en god middag och ska snart duscha men först blogga och ikväll blir det att kolla Wallander :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0