Hello from New York! ♡

Hello babes, hur mår alla?!
Jag visste inte det men mamma har tagit med sin laptop hit till USA, och det är ju jättebra då det betyder att jag kan blogga! Orkar dock nog inte skriva så himla mycket, då jag för det mesta vill njuta av att vara hääär. Alltså det går inte att begripa, jag kan fortfarande inte förstå att jag är i the big apple eller staden som aldrig sover. Helt otroligt, och jag njuter av varje sekund som jag är här!
 
Om ni inte redan vet det så är USAs tid 6 timmar efter Sveriges, så just nu är klockan snart halv tio och det är morgon för alla New York bor. Vi har varit vakna ett ganska bra tag, men eftersom det har varit en händelserik natt så har vi inte riktigt varit snabba att fixat oss. Men vi är strax klara på hotellrummet, och då är frågan om man ska äta frukost på hotellrummet eller ute kanske på Starbucks? Sen blir det massa underbar shopping i New York solen!
Hoppas alla har det lika bra som jag, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0