Hello paradise ∞

 
Precis nu, klockan 9:00 går flyget till USA, till paradiset! Eller förhoppningsvis, flyget kanske är försenat eller vi kanske har försovit oss? Hoppas inte på det! Nu ska jag i alla fall vara borta från Stockholm och Sverige i över 3 veckor, så uppdateringen kommer nog bli lite knepig för min del. Har gjort liten tidinställda (exempelvis det här) men det kommer ju inte ge någon vanlig uppdatering. Nu får helt enkelt Angelica ta över uppdateringen, så får mina tidinställda inlägg komma upp lite här och var.
Kommer nog vara ganska svårt att nå mig här på bloggen, men om ni har någon fråga kan ni alltid skriva den på min ask.fm/llinneas eller vår gemensamma ask.fm/angelicalinneas och förhoppningsvis få snabbare svar.
Puss, ha det riktigt skönt nu och njut av sommaren!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0