Klar med allt!

 Hej på er! Idag hade jag alla lektioner därav två utav dem var typ 10 min och den tredje spanska prov. Provet gick nog sådär. Dagen har iallafall gått ganska snabbt och varit helt okej :) Idag gjorde jag mitt sista prov den här terminen! Känns så otroligt skönt att slippa känna att man måste plugga osv. Nu har jag inget kvar alls, inga inlämningsuppgifter eller så heller :)
 
Efter skolan åkte jag hem en snabbis och gick ut med vovven. Tog sedan med mig mina ballerina skor och gick till bussen igen. Jag mötte Jennifer i Port73 där jag reklamerade (heter det så?) mina skor. Har använt dem i ca 2 veckor och de är redan trasiga. Så jag fick pengarna tillbaka men hittade inga nya som jag gillade vilket är lite jobbigt då jag behöver ett par enkla ballerina. Efter det köpte vi två paket med cookies och drog hem hit och fikade :) Gött var det! Vi gjorde inte så mycket, satt mest vid datorn innan Jennifer skulle hem. Nu på kvällen har jag städat rummet så att det är fint på onsdag. Måste gå och fixa mig nu då jag är jättetrött. Förlåt om inlägget blev lite slarvigt och så med som jag skrev..jag är trööttt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0