Lite information

Förlåt för rubriken, men visste verkligen inte vad jag skulle ta! I alla fall som ni förstår tänkte jag ge er lite information. Ni vet somsagt att jag är i USA just nu och vi har datorn med oss så ni tycker säkert att jag borde bloggat mer. Men faktiskt jag tänker en hel del på bloggen, med bilder och sånt men saker har kommit ivägen när jag skulle blogga och krånglat. Det är full rulle hela dagen till typ halv 11 på kvällen då vi kommer hem från middagen, och då finns det inte så mycket tid att lägga på bloggen.
 
Men med detta inlägg tänker jag inte bara förklara mig själv, utan säga lite saker som ni missat med själva resan. Ni vet att jag flygit från New York till Orlando för ett par dagar sedan. Det ni inte vet för ett exempel är att vi redan har bytt hotell efter bara två nätter och på tre dagar har vi varit i tre parker. I lördags var vi på ett vattenland, med rutschkanor och allt sånt där. I söndag var vi på Universal Studios och även den dagen var vädret varmt och kanonbra! Och igår så var vi på Islands Of Adventure och det var en perfekt dag att åka massor roliga (och läskiga) karuseller på.
Från omed nu blir det en lugn solsemester typ, inga mer parker utan bara sol, bad och shopping. Vi ska sakta men säkert byta hotell och på det sättet komma till USA's sydpunkt, Key West. Därför kommer uppdateringen (säkert) bli bättre och kanske roligare då jag har mer tid för kameran. Om ni inte märkt det fotar jag en hel del i min omgivning här i USA och det är bara för att jag tror att jag själv skulle tycka det var roligt och intressant att få ta del av bilder på omgivningen när en bloggägare är utomlands. Eller bara bilder i huvudtaget! Därför kommer ni kanske få lite bildbomber av mig, så jag hoppas att det är okej! Tänkte faktiskt imorgon ta lite bilder på vårt hotell vi har sovit på en natt (snart två, ska strax gå och lägga mig). Vi bor på Hilton Hotel precis vid stranden, och jag tycker det är jättefint hihi.
 
Hoppas ni har det bra allihopa, och kommentera gärna om ni har några frågor!  ♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0