LIVET ÄR BRA NU. ♡

Asså mitt liv just nu, ååh! Är så himla taggad på livet, hihi. 
Tänkte skriva ner lite saker som kommer hända för mig de senaste dagarna! 
 
Onsdag
Trots vädret kommer jag och mina friendos ha shorts, som en liten YÅLÅ sista skoldagen. I skolan ska jag jobba och redovisa två saker sen ska jag bara lalla runt i skolan. När vi slutar ska mitt gäng dra någonstans och köpa glass, för att fira att vi fått sommarlov! Sen åker jag hem och börjar fixa mig lite då jag klockan fem ska vara hemma hos Angelica för hennes syster ska ta studenten. Ska ta vara på möjigheten och använda klänning, dock tror jag att jag inte har någon fin? Eeh, kommer nog ordna sig. :)
 
Torsdag
Ska in till stan med Angelica, tror faktiskt att vi åker in ganska tidigt (?). Jag tänkte inte direkt shoppa men vi kanske endå går i affärer då Angelica kanske vill få med något hem. Annars tänkte jag pröva på nya frozen yougurt, lagom mainstream I know. Om det är fint väder så sätter vi oss någonstans ute, kanske vid vattnet vid Gamla stan?  Sen är jag nog bara hemma på kvällen. 
 
Fredag
Åker även in till stan denna dag, fast med Felicia och Elenore (och säkert någon mer!). Vi ska kolla litegrann i butiker och bara ha det mysmys. Sen lite på kvällen träffar vi Moa, Aji och Andjela och planerna är då att sätta sig vid någon sjö och grilla. Kanske kommer ett eller annat kvällsdopp? Vi får se! 
 
Lördag
Är bara hemma och packarpackarpackar&packar. Ska även städa rummet som jag inte gjort på två veckor hehe. Sen lite ärenden måste jag även göra, samt lite tidinställda inlägg till er babes! 
 
Söndag
Jag åker till USA! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0