Midsmiommar

 Tänkte skriva om  min midsommar nu då jag inte hunnit det änn, ska försöka att vara kortfattad :)
 
I fredags alltså på själva midsommarafton vaknade jag vid nio och satte på mig shorts och linne. Efter det åkte jag, mamma och pappa iväg mot Dalarö där våra kompisar har sin båt. Böt bil när vi möttes och åkte i deras cab hehe. 
När vi kom fram till båten som faktiskr vr större änn vad jag trodde packade de vuxna in all packning. Eller aa maten och så medans jag busade lite med Kendra. Blåste rätt mycket på havet + att man kör asfort så det blev lite kallt, men som tur var hade jag tjocktröja och täcke :) Första stoppet var vid nån liteen by typ.. Där köpte vi mjukglass som vi åt i lugn och ro innan vi gick tillbaka till båten. Älskar verkligen skärgården har jag märkt! 
Åkte omkring lite med båten innan vi stannade till för lunch. Vi satte oss vid några klippor och åt midsommarlunch. Till efterrätt blev det jordgubbstårta, mums :) Lekte lite med Kendra där också. Asså hon är 7 år förer som undrar haha. Satt där ett bra taag innan vi åkte vidare. Nu åkte vi bara runt lite på havet, såg lite midsommarfiranden mm. Kom väll tillbaka vid 17/18 då vi åkte hem till oss och dem till sig. Direkt när vi kom hem började vi att packa. Vi skulle nämligen hem till dem och även sova där. Efter ca en timme tog vi bilen hem till dem och det första jag gjorde var att hoppa studsmatta med Kendra. Efter ett tag var det dags för middag, oxfile, potatis och bea :) Super gott! Hoppade sedan på studsamattan med Kendra tills efterrätten. Resten av kvällen spenderades på deras uteplatts. Vi käkade snacks och lyssnade på gamla låtar, rätt chill. Gick och la oss vid 3 kanske.
 
Dagen efter åt alla en god frukost och efter det hängde jag med Kendra resten av dagen. Vi gjorde lite olika saker innan lunchen vid 14/15 tiden. Åkte hem runt 18/19 ? Hade två trevliga och roliga dagar helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0