MONDAY

Känner mig lite småsjuk just nu. Började med att jag vaknade med ont i halsen och snorig och det har hållt sig hela dagen. Har iallafall varit i skolan idag, min sista måndag i hela 8:an! Min sista måndag har iallafall varit sjukt bra, umgåtts med Karim nästa hela dagen. Vi har pluggat till ett matte prov, som faktiskt gick bättre än förväntat! Sen har jag haft ett kemi prov idag som jag inte ens visste om, som jag alltså inte pluggat till... Men svarade på alla frågor iallafall. När jag kom hem somna jag framför tv:n fram till middag klockan sju. Blev hamburgare och pommes,  mums!
 
Nu är jag ensam hemma för pappa är på någon sak med jobbet, och mamma har åkt med Louise till sjukhuset som inte mår så bra... Hoppas hon friskar till sig tills på söndag! Nu ska jag iallafall plugga lite och sen kika lite folk! 
XOXO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0