Myskväll ∞

Hej på er! Jessika gick precis hem, ganska tidigt men hon åker utomlands imorgon så hon var tvungen att packa det sista osv :) Vi hade det riktigt mysigt iallafall. Hon kom som sagt vid 17 och vi tog en kort promenad till en närmaste där vi köpte cola som jag glömde när jag handlade tidigare idag. Direkt när vi kom tillbaka satte jag in pizzan som jag bakat i ugnen och pratade bara om allt möjligt. Mammi och pappi drog en stund innan pizzan var klar så när det var dags att äta hade vi hela huset för oss själva resten av kvällen. Päronen är nämligen på 50-års fest hos en kompis och Julia är på Summerburst. Pizzan var skitgod och vi satt ett bra tag och bara umgicks.
Efter ett tag satte vi på en film som jag hade hemma, Just my luck (riktikt bra faktiskt). Till filmen moffade vi godis och chips. Gott var det men nu är jag proppmätt.
Hade en mysig kväll iallafall och nu ska jag försöka få några inlägg fixade som kommer upp ikväll och imorgon :) 
 
Imorgon ska jag försöka hitta på något roligt. Det jobbiga är bara att ingen av mina närmaste vänner är hemma.. Aja hoppas på en solig dag så att man kanske kan dra och bada med någon :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0