One day left ✩

Helt jävla otroligt alltså! ✩✩ Jag har längtat och längtat sen i Julas, och imorgon händer det äntligen. Jag super glad, samtidigt super nervös. Att åka till USA känns som en once in a life time. Hihi, ååh vad pirrigt!
Så min dag har mest kretsat runt USA resan. Har börjat lite smått på packningen så det jag egentligen har gjort idag är att ha städat mitt rum. För det värsta jag vet är att komma hem från en semester och ha stökigt rum. Usch! Sen runt 12 åkte hela familjen och lämna över Dumle till min mormor, som alltså ska ta hand om min lilla kanin under dessa veckor. Och som vanligt måste alltid min mormor bjuda på något, och den här gången hade hon gått upp klockan 6 (!!) och bakat en cheesecake till oss. Min lilla sötis, och på det var det mat och glass också! Sen så fick alla varsitt kuvert med 1000:- i till USA resan. Ååh hon är så snäll!
Mer har jag inte gjort idag, just nu under kvällen tokpackar jag medan jag alldeles strax ska börja på lite tidinställda inlägg. Sen senare ikväll blir det att fixa till sig lite innan resan, med lite hårinpackning, nymålade naglar, smörja in mig med body lotion osv. Härligt, men kommer verkligen vara helt död imorgon då vi ska upp jättetidigt.. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0