@ Orlando

Hej! Har haft en jättemysig och minnesrik tid i New York, de 5 dagarna har gått otroligt snabbt! Vet att jag kommer sakna New York något otroligt (speciellt när jag kommer hem i Sverige) men det var fortfarande riktigt skönt att komma bort från storstaden och allt ljud.
Nu istället är jag i Orlando/Florida efter att ha tagit flyget från New York till Orlando. Resan gick otroligt bra, var dock bara 2 timmar men allt gick så mycket lättare när man hade en liten tv:n framför sig där man kunde spela spel, kolla på film mm. Sen när vi kom fram tog det lite tid då vi nämligen ha hyrt en bil. Vi ska nämligen under de drygt två veckorna i Florida ha en egen bil då vi ska åka och upptäcka massor av platser. Vi ska börja vår resa här i Orlando och åka ner till USAs sydpunkt, nämligen Key West. Men självklart ska vi inte bo i en bil, utan vi ska bo några nätter lite här och var på olika hotell.
 
I alla fall, bilen vi fick var verkligen sjukt cool. Förutom att den var så cool och ball lät det verkligen ingenting när man åkte, trodde jag flög först hihi. När vi kom fram till hotellet och hade checkat in följde jag med syrran till gymmet. Vi gymmade i ungefär 30 minuter innan vi drog till poolen. Dock badade vi inget, utan bara njöt utav solen. Sen på kvällen blev det middag och nu är jag hemma och ska alldeles strax gå och lägga mig. Klockan är inte så mycket (23:42) men imorgon väntas en rolig dag här i Orlando. Vi ska nämligen till en vattenpark, och vem gillar inte vattenparker? Speciellt inte i denna härliga värme. Ååh, l o v e
 
 Eftersom jag har en otrolig bildbrist tänkte jag visa ett urgulligt skal jag köpte i New York. Jag vet att det inte är så särskilt praktiskt men jag var tvungen för det är ju så otroligt gullig! Men dock, resten av allt jag shoppar får ni se när jag kommer hem, så tänk bara att detta var en liten bonus! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0