Sommar planer ✿

Vi fick en fråga för ett bra tag sen om vad våra sommarplaner är. Jag vet inte om jag har svarat på det men tänkte ta och berätta lite om mina kommande veckor och sommarlovet :) 
 
Det är helt sjukt om bara 10 dagar går ut första året på gymnasiet och på onsdag tar min älskade storasyster studenten. Så på måndag och tisdag går jag i skolan, kommer säkert ha en hel del inställda lektioner då betygen sätts på tisdag. På onsdag är jag ledig då jag och resten av familjen och några till ska till syrrans utspring. Sen på kvällen runt 17 kommer en massa släkt och vänner hit för att fira henne. Ska blir skitkul faktiskt, längtar tills jag tar studenten. Resten av veckan ska jag antaglegen vara med Linnea då alla är lediga och vi måste passa på att umgås innan hon åker.  Sen får jag sommarlov den 12! :)
 
Jag har faktiskt inte så många planer för sommarlovet. Det ända som är bestämmt är att jag, mammi och pappi åker till Gotland tio dagar i juli :) Vi ska till några vänners landställe där jag varit två gånger förrut. Det är jättefint och mysigt där, nära till stranden mm. 
Jag, Jennifer och Jessika har pratat om att göra lite saker i sommar också. Vi vill bla: åka till Jennifers landställe och vara där i några dagar. Skulle vara askul ju. Sen ska vi försöka åka till några fina stränder med Filip och grönalund. Får se hur det blir med allt det men något borde göras om inte alltihopa. Självklart kommer jag fylla mina dagar med en massa spontana saker också.
Ska iallafall ta vara på sommaren och hoppas på att lovet blir perfekt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0