Sommarlov ♡

Äntligen SOMMARLOV!! :D 
Igår klev jag upp ur sängen runt 06:30 och började direkt att locka mitt hår. Efter det fixade jag sminket och drog sedan iväg till skolan för att få sommarlov. I skolan fick vi först betygen, är rätt nöjd faktiskt även om de inte är dem bästa. Klassen fick lite fika och så innan vi gick ner till matsaken där rektorn höll tal. VÄrldens tråkigaste tal på typ 20 min haha. När rektorn var klar var det lite lärar uppträdanden innan vi fick världens underbaraste sommarlov! 
Stannade en stund i skolan och gav pengar mm till några i klassen, dem skulle nämligen handla till kvällen. Kramade alla hejdå och sen gick jag och Jennifer ut från skolan. Vi åkte hem till mig där jag böt till shorts och sen gick vi och firade in lovet med en god kebabtallrik till lunch :) La oss sedan i en stor gunga och chillade i solen innan vi gick in till mig. Jennifer gick hem nån gång runt 14? och jag passade på att sola lite. Mamma kom ut med en drink/smoothie bestående av vattenmelon och hallon, MUMS ♡♡
Vid 16 tog jag en dusch och böt till lite varmare kläder innan jag åkte in mot skolan igen. Mötte upp klassen där och gick sedan tillsammans till sjöängen där vi skulle spendera kvällen. Blev verkligen lyckat! Alla var så glada och stämmningen var på topp :) När vi kom dit var det någon spelning så det var musik i någon timme medans vi grillade, nice. Vi grillade korv, åt chips och kladdkaka mm hehe. När alla var mätta spelade vi brännboll, det var ap kul faktiskt, hehe ap..? Kom en random kille och fråga om han fick vara med och sen var han med oss typ två timmar. Några gick tidigt men det var ändå ganska många kvar runt 22 då halva gänget badade. Om jag hade haft med mig bikini skulle jag badat men det hade jag tyvärr inte. Satte oss på några filtar och snackade ett bra tag, mys innan jag och några till drog hem. Ville stanna längre men myggen var hemska och alla som bpdde åt mitt håll skulle hem så jag drog då också. Var hemma runt 23:30 och gick och la mig efter drygt en timme tror jag. Hade riktigt mysigt och kul iallafall, bra start på lovet!
 
Idag ska jag in till Farsta vid halv två. Ska möta syrran och bjuda henne på sushi. Hade himla tur med vädret igår på avslutningen då solen sken hela dagen. Idag regnar det igen.. Jaja nu måste jag avsluta innan det blir fööör långt. PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0