Studentfirande ♡

Grattis till studenten världens bästa syster
Idag tog min älskade syrra studenten så min dag har gått till att fira henne. Vaknade vid 9 och åt frukost mm. Hjälpte till en hel del här hemma med mat osv innan jag fixade mig. Jag. mamma och pappa tog bilen in till stan för att kolla när Julia och hennes klass springer ut. Hade med oss skylt mm som hon fick och hela utspringet var så härligt. Alla var så glada och det var vackert väder. Det hölls på en innergård som var jättefin + att det var ett litet band som spelade passande musik. Tog en massa kort på henne och hennes kompisar som jag ska visa henne när vi har tid :) Sen var det dags för flaket. Asså fyfan vad kul! Jag vill också.. Alla sprutade öl osv och hoppade till den höga dunkande musiken. Såg as kuuuuul ut. När flaket åkt iväg drog vi hem och började fixa klart maten. Vi hade ju nämligen gäster här ikväll som firade JUlia och då bjöds det på buffe :) Hade på mig min nya klänning också som ni ser på bilderna. Släkten/vännerna kom runt 17-18 och det börjades med champange och lite olika snittar. Efter ett tag högg alla in på den goda maten och vi satt vid bordet och snackade i flera timmar. Efter någon timme gick jag och Linnea ut till en lekpark med Kendra och Jack, asså dem är typ 6 och 7 år hehe. Nej men det var rätt kul iallafall :) Uppskattar vädret idag också, var bara tvungen att säga det :P Jag och Linnea "lekte" med småpluttarna ett bra tag innan det var dags för fika. Julia öppnade alla paketen uder fikat också, hon fick ett jättestort paket av mammi och pappi, en Tv :) Nice! 
Lite senare på kvällen drog Julia och Adde ut för att festa/fira med vänner så efter det började folket att droppa hem.  Linneas familj och Addes, Zackys och Kendras familj stannade till lite över 23 och sen dess har jag bara suttit i soffan och bloggat. Har haft en super bra dag idag och är så glad för Julia :)
Blev svårt med hur jag skulle lägga upp bilderna så det här får duga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0