Tuesday

Idag hade jag bara en lektion i typ 20 minuter. Var inte direkt någon lektion utan vi skulle bara fylla i ett papper. Jag var hemma ungefär 09/09:30. Käkade lite frukost för andra gången och sen drog jag iväg med mammi och syrran för att de skulle handla massa tills imorgon då hon tar studenten. Medans gick jag runt i lite affärer och letade skor. Fick tillslut med mig ett par som jag visar snart :) Vi var borta i några timmar och innan vi drog hem bjöd mamma på sushi som vi lunchade med hemma. Jag och Julia fick skjutts hem av hennes kompis medans mamma åkte vidare till andra affärer. Efter vi åt städade jag fört i hallen, tog bort en massa jackor osv (överraskning till mamma) och sen städade jag lite på rummet. Vid 16 åkte vi iväg igen då jag fick lite panik över att jag inte hade några kläder att ha imorgon typ.. Så jag köpte en fin vit klänning dom jag också visar snart. Nu på kvällen har jag duschat, rakat benen, slått in paket mm. Ska måla alla naglar jag har nu och medans fixa med ett nytt inlägg, håll utkik! PUSS!'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0