Universal Studios


Min fantastiska dag har spenderats på Universal Studios! Vädret har varit helt perfekt, okej ibland blev det lite för varmt men aja äntligen lite värme! Har varit där i princip hela dagen, kom runt elva och drog hem runt sex! Och jag kan verkligen rekommendera stället, riktigt mysigt och bra! Var lite annorlunda från andra parken, för att allt handlade inte bara om karuseller. Visst var det karuseller men det var även andra massa uppträdanden och visningar i samband med film typ. Hoppas ni förstår hehe. Nångång när vi var där tog vi en lunch, jag och pappa delade på en pizza och sallad. Sen när vi var klara åkte vi inte hem, utan åkte direkt till en outlet vi var på igår. Hann dock inte vara där så länge då de stängde tidigt då det är söndag men hann i alla fall köpa ett par jeans som jag är riktigt nöjd med!
Nu är vi hemma, och bara myser med chips, jordnötter, frukt mm. M y s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0