Update /L

 
Torsdag: Vi åkte ut med bilen till Palm Beach där riktigt riktigt rika människor bor. Med massiva villor med båtar, privata stränder mm. Det tog ett tag men efter en stund hittade vi en strand som inte var privat där vi alltså solade och badade. Det var en jättefin strand med klarblått vattnet och vit sand. Efter några timmar hittade vi in till staden och fikade på Ben&Jerry's, riktigt gott! Sen åkte vi hem och duscha, fixade oss och drog ut på middag.
 
Fredag: Tidigt på morgonen vaknade vi, åt frukost, fixade oss och sen tog vi bilen till nästa hotell som tog ungefär en timme. Hotellet vi kom till och fortfarande bor på är verkligen jättefint. Ligger precis nära en underbar strand, bara en liten väg emellan. Det bästa är ju också att det finns Starbucks på hotellet, woopwoop! I alla fall, när vi kom fram checkade vi in och¨så, sedan drog vi direkt ner till stranden och började steka. Mellan allt sol och bad drog jag, mamma och Louise till Starbucks där vi tog en enkel lunch. Jag tog Cool Lime och en varm smörgås som jag åt i solen. Sen badade vi lite i poolen innan vi alla drog upp på rummet där vi duscha snabbt. Sen åkte vi bil i ungefär en timme till en Outlet där vi spenderade kvällen. Hittade egentligen ingenting, utan jag och Louise var mest vilsna bland alla butiker men en liten söt topp fick endå följa med hem. Vi åt även middag där så när vi kom hem på kvällen var det sent så vi gick och la oss typ direkt.
 
Lördag: Vi började dagen med en frukost ute, på ett mysigt café. Tog en slags kyckling smörgås och en underbart god hallon smoothie, passade perfekt i värmen! Sen har vi ungefär spenderat hela dagen vid stranden och poolen. Har solat som fan och har faktiskt fått färg, så jag är glad! Eftermiddagen och lunchen åt man vid poolen, och för mig blev det Nacho tallrik. Sen drog jag upp på rummet för kände mig verkligen ofräsch med allt salt och klorvatten och tog en dusch.
Nu sitter jag här och bloggar och klockan är 17:28 här i USA. Ikväll händer inget speciellt (bara det vanliga med middag ute och så), för imorgon ska vi upp tidigt och måste därför få sömn. Vi ska äntligen äntligen till Key West som jag längtat så mycket till, men för att komma dit ska man åka en 4 timmars lång bilresa. Så därför går vi upp tidigt för att kunna ta vara på dagen i Key West. Asså jag tror ni inte förstår hur jävla fint det är på de där öarna, så jag råder dig bara att googla på bilder på Key West. Ååh underbart, som Thailand! ♥ Kommer ta så mycket bilder, hihihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0