UR MIN GARDEROB - DRESS

Bär verkligen aldrig klänningar men det betyder inte att jag inte har någon för det! Och tolka mig inte fel, jag tycker klänningar är jättefint! Dock passar de inte så bra på mig, men jag börjar faktiskt tycka att det bara blir finare och finare. Denna klänning dåra, det är typ min enda klänning haha. Eller jag har andra men inte så fest fina och ni förstår vad jag menar?
Denna klänning köpte jag i 3:an, alltså för hela 6 år sedan! Därav att den är väldigt kort och lite sånt. Jag tycker den är rätt så fin (för att ha haft den i 6 år) men gillar inte att den är svart. Eller alltså den passar inte så jättebra på sommaren, därför tänker jag shoppa en eller två klänningar när jag är borta i USA. Skriv gärna vad ni tycker om den!
- Tidinställt inlägg medan jag är på semester i USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0