Vila i frid min ängel ♡

† 2011 03 27 - 2013 06 24
 
Jag saknar dig världens bästa Tindra! 
I måndags lämnade våran bebis oss och flög upp till himlen. Det var en sorgsen dag för hela familjen, och beskedet var svårt att acceptera. På söndagen var inte Tindra sig själv, hon var trött och svag och orkade inte änns gå ut på prommenad. Vi förstod inte att det var så pass farligt då vi varit hos veterinären tidigare. Hon har fått små anfall då och då som veterinären sa att det förodligen var eplepsi. Mamma åkte iallafall in till Bagarmossen (akutmotagning för djur) på kvällen där Tindra fick spendera sin natt. Det konstaterades att hon hade för stort hjärta. På morgon därpå runt 6/7 fick vi ett samtal från Bagarmossen, de sa att Tindra precis hade gått bort. Grät hela morgonen.. Hon hade blivit jättedålig och fått vatten i lungorna mm. Hennes hjärta orkade inte längre slå och stannade.  Hela familjen åkte in till Bagarmossen där vi fick ta förväll av våran bebis. Det var nog det värsta jag varit med om i mitt liv. Vi fick gå in i ett rum och efter ett tag kom Tindra inrullandes på en liten vagn med en filt över sig. Bröt ut i gråt igen. Vi lyfte på filten och hon var så fin.. Hon fick många pussar och kramar innan vi lämnade henne för sista gången. Känns så tomt utan dig min bebis. Men på något sätt var det väll skönt att det gick så fort, att hon slapp lida. Men hon var en sån fin hund ,alltid lika mysig,glad och snäll. Hon levde ett kort liv men också ett bra. Allt känns så tungt just nu men livet måste gå vidare.
Jag älskar och saknar dig bebis! ♡ ♡ ♡

Kommentarer
Postat av: Solin

Åh, beklagar! Men jag lovar dig, hon har det bra nu♥♥

2013-06-28 @ 20:24:47
URL: http://solinj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0