yesterday ∞

Igår natt sov Angelica över hos mig. Vi kollade på film, käkade popcorn och hade det bara mysmys! Dagen efter gick vi upp hyfsat tidigt och gjorde en god frukost som vi sedan åt på en filt i min trädgård. Cozy. Efter ett tag fixade vi oss, innan vi tog cykeln till Konsum. Vid konsum köpte vi lite gott innan vi cykla ner till Raman där vi alltså spenderade några timmar. Badade, tog foton, lyssnade på musik mm. Efter en stund kom även Isabelle. Vi alla tre var sedan väldigt hungriga så vi bestämde oss att äta en simpel tjock lunch på Mias. Vi delade på en pizza, och gud vad mätt jag var! Sen gjorde vi en liten pinsam sak i ungefär en timme innan vi åkte hem till mig. Men precis när vi kom hem till mig ville vi till Raman igen så vi drog dit. Där bada vi åter igen, men den här gången blev det riktigt kallt. Så efter värmde vi oss i solen medan vi drack pepsi och åt vit choklad i solnedgången. Riktigt cozy där asså.
Sen åkte Angelica hem till sig och Isabelle kom hem till mig där vi åt grillat. Sen gjorde4 vi typ inget, tills vi bestämde oss vid elva att gå ut att spela handboll. Lite weird men det var kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0