Ledig.

Idag har jag varit ledig hela dagen vilket har varit hur skönt som helst. Det är även skönt att jag har tagit vara på dagen, och faktiskt gjort lite saker. Började dagen redan runt tio genom att åka själv (hur duktig, vuxenpoäng!!) till Skärholmens centrum där jag köpte en vinterjacka jag spanat in otroligt länge. Jag köpte den inne på Bubbleroom, och hade alltså helt glömt bort att det faktiskt finns en butik och inte bara deras hemsida där jackan varit ur lager länge. När jag ändå var i centrum passade jag på att kolla runt lite också, dock hittade jag inget. Istället mötte jag upp mamma och vi lunchade på ett mysigt litet fik. Sedan träffade jag på Fanny och vi åkte och gymmade tillsammans. Det var verkligen längesen vi träffades bara vi, så det bar jättekul att träffas. Det gick förövrigt jättebra att gymma, så rejäl träningsvärk väntas komma imorgon. 
 
Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt, och förberett mig för skolan imorgon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0