1 april

Jag har alltid lika svårt att börja ett inlägg så går rakt på sak. Idag gick jag upp 10:30 och försökte få tag på lite restauranger då jag och syrran ville äta asiatisk buffe,hittade ingen bra så det fick bli sushi i HandenC. Innan vi åkte duschade jag och fixade mig lite snabbt. Jag tog en dagens sushi med läsk som gick på 90:-. Vi satt och snacka ett bra tag och sen kollade vi runt i lite affärer innan vi drog hem. Jag fick med mig ett efterlängtat skärp hem som jag visar i nästa inlägg! 
Juste det är ju första april idag och jag invigde vårjackan för iår. Pappa stängde av vattnet när jag duschade så jag trodde duschen hade pajat, haha stod där och skruvade på utan att det kom något hehe. Har ni blivit lurade idag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0