14/4 söndag

Vaknade ganska sent och var irriterad. Hade ställt klockan på 10 men vaknade inte av den. Jag klev ur sängen 12:30 istället. Jag trodde att jag hade mer plugg än vad jag hade så det var lungt! :) Åt frukost och satte mig ute på altanen och försökte plugga hehe.. Asså jag kan typ inte koncentrera mig när jag pluggar så det tar tid utan att jag får något gjort. Gick ut på en Powerwalk med syrran och Tindra, gick hem till Linnea där jag hämtade en sak jag hade glömt. Efter det kollade jag lite på TV och har nu pluggat till matteprovet ett tag. Antar att det är middag snart sen väntar duschen, mer plugg och deckare. Ganska typisk söndag!
BILDBRIST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0