2/4

Jag gjorde inget speciellt under förmiddagen idag heller actually, typ käka och kolla på massa serier. Nångång runt tolv åkte jag in till stan till mammas jobb. Vi gick direkt ner i centrum där vi luncha, jag tog kycklingspett och ris. Sen så gick vi till apoteket en sväng, ni vet about mitt öga som tydligen är en vagel. Ni kanske inte tycker det är så farligt men för mig gör det skitont, känns typ som någon petar än i ögat hela tiden! Jag hade iallafall lite tur i oturen då jag fick det på Påsklovet, för man ser nämligen inte riktigt klok ut. Det är därför jag hade solbrillor idag, haha! Iallafall, sen jobbade jag i några timmar innan jag var tvungen att åka hem för ögat krångla. 
Nu är jag hemma och ska sätta på pll. Om någon kompis ser det här för ni gärna messa mig! 
 
Förresten, var väldigt vårig idag. Använde både skinnjackan och conversen för första gången för iår. Använde även min sjal, som jag köpte i somras men aldrig använt hoho. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0