25/4

Hej bloggen! Tänkte bara uppdatera lite fort då uppdateringen varit dålig. Idag tog jag ett tidigare tåg till skolan eftersom jag skulle ha NP på morgonen. Laddade upp med godis och dricka och skrev sedan min svenskatext. Tror det gick bra, men vet inte vad betygskraven är... Hoppas på det bästa iallafall :) 
Efter provet hade vi lång rast.  Åt lunch med Jennifer som också gjort klart provet och några till. Efter lunchen gick jag ut i solen med Ewelina. Åhh det har varit jätte fint väder idag. Jag var ute i typ 1,5 timmar på rasten, utan jacka! :) Happy! Efter en timma kom typ resten av tjejerna i klassen. Lite mysig torsdag sådär haha. Hade Kemi och sen coachtid. Efter det var det lång rast igen... Det var nog då vi var ute? Minns inte... Slutade kvart i fem istället för fem över. Sen dag men ändå rätt rolig. 
Hemma pt jag middag, pluggade spanska och har nyss kollat på film med syrran. Julia hade köpt chips och grejer också så det var ju nice! PUSS!
Random bild, bara för att det var soligt ute idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0