30 April

Gick upp vid sju och frossa massa fysikpapper för att jag skulle ha prov direkt på morgonen. Dock glömde jag bort tiden och fick fixa mig på typ 10 minuter.. Iallafall, i skolan hade jag prov i två timmar, sen käka jag lunch och sen sluta jag. Hade halvstudiedag idag eftersom det är Valborg, wiho! Så åkte hem tillsammans med Elvis och när jag kom hem tog jag lite fula outfitbilder. Sen gjorde jag en enkel smoothie som jag åt tillsammans med mamma medan vi kolla på gamla videos ifrån när man var liten. :') Helt plötsligt kom hon in med en fet lunchtallrik till mig, utan att jag hade märkt det! Så det var ju gott!
 
Nu sitter jag iallafall här och bloggar! Angelica kom precis men vi avslöjar Valborgs planer i nästa inlägg. Puss  

Kommentarer
Postat av: .

Jag är inte säker, men det ser ut som frysta bär? Om du inte visste så kan frysta bär leda till Hepatit A. Det rekommenderas att koka dem innan man äter dem.

2013-04-30 @ 15:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0