31 March

Har precis tagit bort sminket och bytt om till pyjamas, och alldeles strax väntas sängen. Först tänkte bara uppdatera och säga vad jag gjorde idag. :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag var det en skön morgon, för det var första dagen jag fick sova ut på riktigt länge. Dock var det inte världens bästa morgon, då jag kände för att skjuta mig själv för jag var så ful. Nivet, en vanlig girlything. Hoppade iallafall in i duschen så jag kände mig snippet fräschare. Sen slappade jag till ungefär två då jag började fixa mig. Sminkade mig med glitter eyeliner och lockade håret ← typicallinnea hahah! Sen tog jag lite bilder med Louise innan jag satte mig i bilen påväg till Farmor på Påskmiddag! Det var en väldigt bra kväll, supergod mat och umgicks  med trevliga personer. Kusinerna var ju där så det blev lite kusinhäng.  Gick ut med vovven, åt, skratta, åt ännu mer och sov (haha whuuut?). 
Nu har jag iallafall kommit hem och är fortfarande trött, fast jag sov där.. 
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0