5/4

Idag ringde klockan 9 och Linnea kom hit 10. Vi plattade håren och sminkade oss och drog sedan in till Gamla san där vi fotade lite :) Eller aa mycket! Fick några fina bilder hoppas jag. På vägen hem stannade vi på Expressohouse där jag köpte Chailatte och Linnea choklad. Vi kom hem ungefär 14 då jag knappt han komma hem innan jag och syrran drog ut för att käka lunch. Haha Sushi igen.. Mår typ dåligt över att jag skulle kunnat köpt en massa saker jag behöver/vill ha för alla pengar jag gjort av med på mat. Men det är fan gott! :)
Syrran bjöd på en stor sushi att dela på. Efter lunchen tog jag bussen direkt till Handen där Jessika skulle köpa en tröja. Lillkillen var med också, mys! Slutade med att vi fikade, brownie och kokosglass YUMMI. 
Kom nyss hem och ska uppdatera er med lite inlägg som jag tror att ni uppskattar.
Senare ikväll får vi se vad som händer, kanske myskväll med Jennifer och Jessika eller hemmakväll. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0