Bananpannkakor

Idag vaknade jag 5 minuter innan jag skulle gå till bussen! Jag hann med bussen men tyvärr inte smink, hår och frukost. Jag slutade iallafall tidigare då 3:orna hade projektredovisning. Alla var tvungna att kolla så jag såg någon film och lite blandat innan jag drog hem. Men istället för att gå av bussen vid mig åkte jag vidare till Linnea. Hon skulle strax sluta så jag väntade hemma hos henne. Men efter 30 minuter kom hon på att hon hade en till lektion så jag drog hem..När jag kom hem gick jag direkt ut med Tindra och sen slappade jag ett tag. Runt 15 började jag göra bananpannkakor. Hehe det gick inte så bra, den första blev bara mos. Men lyckades få till några! Nästa gång ska jag ändra lite i receptet :)
Nu ska jag göra minst ett till blogginlägg innan jag äter middag och kollar lite i matteboken PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0