Fannys Tjejmiddag!

Kom till Fanny runt 15, några timmar innan alla andra då hon ville att jag skulle hjälpa henne. Vi började fixa ordning hennes hus till lite mer party-stilen, fixade 'lekarna', lagade middag, fixade oss och tog lite roliga foton. Vi dunka även 1D som gjorde oss ännu på bättre humör! Runt 18 rullade amigos in och vi började kvällen med att äta en toppengod middag á la linnea&fanny.  Vi lyssnade även på musik och hade det galet kul tillsammans. Sen började vi med lekarna haha, eller tävlingarna kanske man kan kalla det? Hursomhelst, den första tävlingen var att man är två och två och har en godis fastknuten på en pinne (i vår fall innebandyklubbor). Den ena kompisen skulle försöka fånga godisen med munnen utan att använda händerna, medan den andra kompisen skulle hålla i innebandyklubban. Det svåra var att man satt rygg mot rygg, och såg inte alltså varandra. Hehe hoppas ni förstår, var iallafall jättekul och jag flumma ihjäl mig. Nästa 'lek' var att jag och Fanny blandade ihop lite allt möjligt i ett glas. Sen så skulle man gissa i en kortlek, om kortet man tar upp är rött eller svart. Om man fick rätt slapp man dricka, men om man inte hade rätt var man tvungen att dricka.. 
Hehe sen var det paketöppning och efterrätt. En jättegod kladdkaka med glass, mums mums! Under hela kvällen tog vi även massa foton och jag lärde mig även the cup song, haha var fettkul! Sen satte vi på en komendi, medan vi käka snacks och bara hade det bra!
 
Nu har jag precis kommit hem, eller precis och precis varit hemma i ungefär en timme. Har bytt om, borstat tänderna, tagit bort sminket och har just nu Dumle ute. Ska alldeles strax sova, är helt slut efter denna fantastiska dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0