fjärde

Redan fjärde april idag och snön är fortfarande kvar, hmm... Men den smälter iallafall så vi får hoppas att det fortsätter den vägen! 
 
Idag då har jag för mesta dels varit hemma och jobbat med skoluppgiften. Tråkigt! Annars så har jag faktiskt varit i Haninge Centrum med Isabelle en sväng. Har köpt lite födelsedagspresenter, men kunde inte hålla mig så det blev ett par balla örhängen till mig wehoo! Sen var vi typ skitsega och trötta så vi stannade till på Donken där vi fick lite ny energi. Sen så har det hänt det vanliga, syrran har gjort mat till mig och jag har kollat på gamla DH avsnitt...
Imorgon väntas lite andra planer, som jag skriver om strax! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0