Första April

Vaknade och kände att jag hade väldigt ont i ena ögat. Kollade mig i spegeln och såg att höger öra var helt svullen, så jag knappt kunde öppna det. Rättare sagt, såg helt efterbliven ut. Iallafall, gjorde inte så mycket under förmiddagen. Kollade bara på lite gamla DH avsnitt mm. Sen messade jag lite med Isabelle och vi bestämde oss för att träffas och åka ner till Ica MAXI. Så blev det, och på Ica MAXI blev det lite godsaker till senare på kvällen. Vi solade även lite grann, innan vi åkte hem. Hemma hos henne gjorde vi en varsin drink innan vi gick ut och satte oss på altanen i solen. Ååh, vår! ♥
Gick sen hem och åt lite grann, innan jag snabbt var tillbaks. Då dunkades musiken för fullt för det var nämligen FF, weho! Vi började laga middag ihop, som blev väldigt lyckad & god! Sen flumma vi apmycket, dansa, skrek från hennes altan osv. :D Sen ringde Fanny om en sak som kommer hända på lördag, hehe. Som grand final på samtalet frågade hon om hon kunde komma över, visst kan hon det! Så vi gick ut i mörkret och mötte Fanny, eller så kallad våldgästar'n. Vi pratade en massa tills vi tillslut bestämde oss för att ha en mini- earth hour. Vi tände massa ljus medan vi dukade fram allt godis och chips, och satte tillslut på en film. Blev She's the man, asså den är sååå bra!
 
Efter filmen gick jag hem och nu sitter jag här, trött och har ont i ögat.. Hörs sweet hearts! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0