Friday ♥

Ååh fredag, vad skulle jag göra utan dig?! ♥♥

Vill först och främst be om ursäkt för min uppatering idag, men har verkligen haft fullt upp. Var först på förmiddagen + eftermiddagen i skolan. Hade direkt på morgonen idrott, typ innebandy. Vi hade spökboll som uppvärmning och det var sjukt kul! Sen var det lunch Nachotallrik, alltså ååh älska! ♥ ♥ ♥ Var sjukt gott, åt flera gånger fast man inte fick hihi.  Efter hade jag någon föreläsning om gymnasiumval osv, skit tråkigt men det är inte så långt kvar tills man ska välja faktiskt. Sen har jag bara jobbat med kurs, hade en inlämningsuppgift som var tvungen att vara inne idag. Eftersom jag var ute i sista minuten var jag tvungen att stanna kvar i skolan, och plugga tillsammans med Natalia. Dock var det väldigt ganska många 8:or kvar, så det var inte bara vi soyouknow. Blev tillslut klar, vid fyra. Åkte då in till stan för att dadi skulle hämta upp mig. Fick en liten överraskning och Donken i bilen, mums! Han skjutsade mig till Skärholmen där vi hade match. Matchen var verkligen sämst och vi förlora, + gjorde jag inga mål. :((( Efter matchen åkte jag hem och käka tacos, duscha + har jag kollat på tv med mami. Har precis också målat naglarna, och tänkte nu sätta på en film och mysa ner mig i sängen med något gott. Hörs älsklingar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0