Gårdagen och dagen

Igår gick jag upp vid 10:30 och åt frukost och fixade mig. Jag och Jennifer hade nämligen bestämt kvällen innan att vi skulle göra något. Så runt 12 åkte vi in till stan för att äta lunch. Blev kina och sushi buffe den här gången :) Gott! Efter det tog vi tunnelbanan till Gamla stan där vi gick runt lite i det fina vädret. Var egentligen rätt tråkigt så vi gick till slussen och ner till vattnet. Mys med vår! Tog varsin glass på donken innan vi åkte hem till Jennifer. Vi slappade mest och åt jordgubbar innan vi tog bussen till IcaMaxi och köpte chips, choklad och läsk till kvällen. Runt 20 satt vi på en film , titanic hehe har typ kollat på den hur många gånger som helst.. Åt chipsen och det till filmen såklart, chillkväll! Jag åkte hem vid 00:30? När jag kom hem hade jag skit ont i magen så jag gick och la mig typ på direkten.
 
Idag segade jag hela förmiddagen, satt mest ute på altanen i solen. Det var meningen att jag skulle till Handen med Jessika men det blev inte så.. Jag försökte plugga men pallade inte så istället gjorde jag smothie (kommer ett inlägg med recept). Vid 15:30 tog jag bussen till Port73 där jag mötte Jennifer. Vi gick ett varv och insåg vad tråkigt det var, så det slutade med lite mat. Tog en skagen bagguet på Nancys :) Har gjort av med väldigt mycet pengar på mat de senaste dagarna men men..
Har nyss kommit hem och känner mig aa trött. Ska ta och sätta på en film sanrt men först uppdatera bloggen!
Haha lägg märke till påskkärringen ängst ner i hörnet. Don´t drink and fly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0