Gårdagen/Dagen

Som jag sa i min videoblogg igår så åkte jag till Jennifer. Planerna blev lite ändrade så vi åt först hemma sen möttes vi på Maxi. Där köpte vi godis,chips och läsk till kvällen. Påvägen hem stannade vi och gungade ett tag, sommarkännslor. Hemma hos henne gjorde vi inget speciellt. Snackade mest och satt framför datan hehe. Dansade lite typ.. Sen slängde vi ut stora mjukisdjur på Jennifers syrra lol, flummade runt med två höga toffsar som på bilden också. :) Åkte hem vid tolv nångång.
 
Idag har jag inte gjort mycket! Vaknade vid 11 och åt frukost ute i skolen. Satt på mig kläder och åkte vid 13:30 iväg till kakelaffären med familjen. Hehe första gången alla var och kollade till badrummet. Julia och jag skämmde typ ut oss där..först jaga hon mig så jag blev skiträdd och skrek som en get, sen tappa hon sin mobil så vi sprang till en jävla säng och letade.. Hehe låter skitmobbat när jag sriver här men det var kul! 
När jag kom hem började jag städa mitt rum, så nu är det fint igen! Snart kommer Linnea hit och hon ska sova här, mys! Vi ska äta middag här och sen åker vi till Ica och handlar nått gott. Får se om det kommer upp några inlägg ikväll från oss båda :)  PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0