Hemma

Har nu kommit hem från att ha varit i stan. Jag och Angelica hade somsagt en så kallad photoshoot idag inne i stan, vid vattnet i Gamla Stan. Var jättemysigt och så och tror faktiskt att vi fick bra bilder, dock blev det ibland lite kallt så vi fick värma oss på Pressbyrån haha. Påvägen hem stannade vi till på Espresso House där vi köpte något varmt att dricka, innan vi fortsätte hemåt med bussen. 
Nu har jag kommit hem eller har varit hemma i ungefär 40 minuter. Var bara tvungen att städa lite i rummet då det var en stor katastrof helt enkelt hehe. Sen så slog jag in Fannys present, som dock inte gick så bra. Först och främst är jag dålig på att slå in paket, och sen så blev det inte dirket bättre när vi bara hade julpapper hemma hoho. Aja, det är insidan som räknas! Nu ska jag dra till Fanny på tjejmiddag, så vi hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0