Igår

Hej på er! Sorry för min dåliga uppdatering igår men jag var upptagen och gjorde annat. Direkt när jag vaknade klädde jag på mig och sen drog jag, mamma och pappa till en kakel affär. Vi håller på att göra om vårat badrum. Efter det åkte vi hem till min moster där mina kusiner och deras mamma var. Helt sjukt, jag har inte träffat dem sen jag var en bebis typ.. En bor inte ens i Sverige utan i Spanien och har fem barn.
Vid 17/18 åkte vi och handlade lite mat och sen hem. Åt en god middag, pasta med kyckling och svamp. Kvällen spenderades framför tv:n med godis och chips, mys!
Idag är det sista dagen på lovet :( Jag måste plugga, plugga och plugga...
Tumblr_mkvc62oa0d1qh85vfo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0