L: Morgondagens Planer

Har ganska stora planer inför imorgon så därför säger jag de nu så ni kanske förstår varför det inte blir en sånbra uppdatering från min sida imorgon! :)
 
Tänker gå upp ganska tidigt och sen ta bussen till Angelica. Hemma hos Angelica ska vi fixa oss, med allt som har med hår och make-up att göra. Sen ska vi då åka in till stan typ till Gamla Stan och ta foton i det förhoppningsvis fina vädret. Som en liten photoshoot, om man kan kalla det så? Så jag tar alltså med systemkameran, och sen så tillkommer det även solning och kanske att vi köper någon glass eller så. Men ingen shopping, måste spara pengar till USA. :D 
Efter åker vi hem fast då splittras vi för jag ska nämligen gå på Fannys tjejmiddag. Dock börjar tjejmiddagen klockan 18.00 men Fanny ville hemskt gärna att jag skulle hjälpa till, så varför inte? Så jag kommer istället till Fanny runt 14 och då ska vi laga mat, planera 'leker' och fixa oss tillsammans. Mys!
 
Ungefär så ser min fredag ut. Helt perfekt och ni frågar mig. XOXO //linnea ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0