LAKRITSFESTIVALEN

 
Idag har jag varit på en lakritsfestival i Annexet i Stockholm! Mamma frågade mig lite spontant idag och jag ville hänga med, för min syrra skulle nämligen jobba där. Som en panda actually, som får krama alla barn. Fatta vad kul! Så jag åkte in dit runt tre med mamma och vi hämtade upp syrran påvägen som sovit hos en kompis. Jag är absolut ingen lakrits fantast men det var riktigt coolt där inne! Alla möjliga saker som har med lakrits och göra, lakriskt öl tex. (Dock inget jag provade). Det skulle vara kul om det hade varit chokladfestival istället, fast dock då skulle jag rulla ut därifrån haha. 
Gick lite i centrum innan vi sedan åkte hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0