/linnea

Hej babes! Uppdateringen har inte varit på topp like usual, men ni börjar väl vänja er med det hehe.. Men igår och idag har jag faktiskt inte ens varit vid någon dator för haft så fullt upp!
 
Jag och bönan drog från skolan runt 4 och åkte då in till stan. Eller först gick vi till Globen Centrum, för att kolla på Bikbok outleten bland annat. Vi hittade faktiskt ingenting där, men sen hitta bönan en stickad tröja inne på JC och jag ett par efterlängtade sunglasses. Vi svängde in på Subway och käka lite snabbt innan vi tog tunnelbanan in till Gallerian. Vi kolla inne på Hollister och jag hoppades hitta något så jag kunde använda mitt presentkort, men hitta verkligen ingenting! De har typ inte fina kläder längre, buhu! 
Men sen när vi skulle dra hem stannade två stycken killar oss och började prata (?). Haha typ helt spontant, men varför inte vara social så vi började snacka med de i typ 10 minuter. Aja, sen tog vi bussen hem till mig där jag packa och tog ute Dumle. Sen drog vi till Elenore där vi alltså skulle ha en sleepover. Vi käka först grillat (♡♡) och sen drog vi en promenad till Konsum. (Okej halva vägen var med buss hahah). Vi köpte lite gott innan vi tog bussen hem till henne. Där satte vi på en film (Temptation island) men för det mesta blev det kik och tjejsnack! Somna vid ett någonting. 
 
Väcktes av min böna runt tio och vi gick upp och gjorde en god frukost. Sen chilla vi sängen i cirkus en timme, kolla på tv och hade faktiskt massage. Sen fixade vi oss lite snabbt, både tog varsin dusch och lite sånt. Sen fick vi skjuts till Port73 där vi träffa lite trevligt folk. Bland annat Felicia, Moa, Magda, Karim mm. Vi tog en spontan fika med Moa och Magda som vi precis träffa, innan vi kollade på Felicia som hade dansuppvisning där. Sen tog jag och bönan bussen till handen, men hoppade av lite innan då vi bestämde oss att träffa Marija, Andjela och Marija. Vi mötte de i Brb centrum och vi drog till en lekpark inte så långt därifrån. Där chilla vi och snacka jättemycket, jättehärligt! Vi avbröts av regn men vi alla fem gömde oss i ett typ torn (?) i lekparken. Hhah men sen skilldes vi åt och nu är jag hemma hos bönan igen. 
 
Ska faktiskt strax gå härifrån då jag ska vidare hem till Angelica där jag ska slagga ikväll. Ska även äta där, skulle blivit grillat men pga. regn så funkar det inte.. Men aja, puss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0