Lördag

Hej på er fina! Idag vaknade jag runt 11? Gjorde mig en enkel frukost och åt medans jag kollade på tv. Vid 12 gick jag ut och satte mig på framsidan med mammi ett tag. Mamma och pappa hade tagit fram ute möblerna och det var soligt så vad passade bättre änn att sitta där ett tag? hehe. Kastade lite pil också, bara för att få sommarkännslor :) Vid halv ett började jag fixa mig, klädde på mig sminka mig mm. Jag åt lite lunch också innan jag stack till bussen. Vid tåget mötte jag Jennifer och vi åkte in till stan. Jag ville gå in på Hollister och se om dem hade nått fint linne men det var så jävla mycket folk så vi pallade inte.. Sen skulle vi fika. Vi letade runt lite efter något mysigt fik men alla var fullsatta! Haha vi gick jätte långt utan att hitta något.. Så vi åkte tillbaka och fikade i HandenCentrum istället :) Tog varsin blåbärspaj MUMS! Jag köpte ett linne som jag visar i nästa inlägg.
När jag kom hem började jag direkt fixa i mitt rum. På bilden längst ner till höger ser ni hur det såg ut under tiden... Gillade min möblering men hade tröttnat. Jag möblerade alltså om och blev precis klar. Är riktigt nöjd faktiskt! 
Till middag blev det grillat! Åhh premiär grillning och grejer :) Det godaste som finns typ? 
Nu efter middagen har jag bara fixat det sista i rummet och ska snart gå ner till tv:n och godiset:)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0