Min dag

Hej på er! Idag var en bra dag :) Började klockan 10 med engelska. Men jag skulle bara lyssna på när 2 grupper i klassen hade debatt typ. Så det var slappt, höll mest på med mobilen. I slutet av lektionen kom jag på en sak haha, ni ba wtf? Nej men det var as kul! Efter engelskan åt vi lunch i skolan, ris med kycklinggryta. Jag, Tara och Ewelina hade planerat att åka hem till mig efter lunchen och sen åka till stan för att gå på historiavandring. Hann dock inte till mig så vi åkte in med dem andra i klassen till stan. Vi gick omkring till olika lärare i ca 3 timmar och det var riktigt kallt och gått väder. Men men, roligare änn vanliga lektioner. När "vandringen" var slut åkte jag med Tara och Ewelina till Farsta och åt McDonalds. Tog chickenbitts meny och en glass till efterrätt. Haha när vi skulle hem från farsta så sprang vi till tåget men det var bara Tara som hann. Så hon fick åka ensam ehehe... 
Just nu sitter jag i min säng och har nyss ätit middag. Ska kolla på Sune i Grekland lite senare ikväll PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0